Ένας μαέστρος διευθύνει μια θεατρική παράσταση με τρεις πρωταγωνιστές. Οι διάχυτες ανησυχίες των τεσσάρων μήπως η παράσταση παραείναι θεατρική ή παραείναι μουσική, οδηγούν σε ένα απροσδόκητο finale δράσης. Μια performance που υποστηρίζει έναν διαφορετικό ορισμό του θεάτρου και της μουσικής, αυτοαναφερόμενη στα συστατικά της στοιχεία, στις οικείες συμβάσεις της και στις ανοικείες σύγχρονες τεχνικές της, με χιούμορ αλλά και διερευνητική διάθεση.

Ομάδα DItYP (Do It Yourself Professionally):
Κείμενο-Σύλληψη/ Performance/ Ερμηνεία σε φλάουτο&φωνή: Ολίβια-Λήδα Καλούδη
Χορογραφία: Βιλελμίνη-Βίλμα Ανδριώτη, Ολίβια Καλούδη
Μουσική Επιμέλεια: Στέφανος Βρυνιώτης
Φωνητική Διδασκαλία: Μαρίτα Παπαρίζου
Σκηνικά-Κοστούμια: Βιλελμίνη-Βίλμα Ανδριώτη
Φωτογραφίες: Κατερίνα Φαρφαρά, Φώτης Φωτόπουλος

Κατά τη διάρκεια της παράστασης ερμηνεύονται τα μουσικά κομμάτια:

-Amarilli mia bella, G.Caccini, 1601, Φλωρεντία, φωνή, a capella
-Flames must not encircle sites (τεχνική κυκλικής αναπνοής), R.Dick, Η.Π.Α., 1980, φλάουτο
-Polyphonic Singing & Whistle Tones (απόσπασμα) Will Offermans, Ολλανδία, 1997, φλάουτο
-Frühlingsstimmen”(απόσπασμα), J.Straus II, 1882, φωνή
-Vox Balaenae, “Vocalise for the beginning of time”, G.Crumb,Η.Π.Α.,1972, φλάουτο
-The Great Train Race, I.Clarke, Αγγλία, 1993, φλάουτο
-Vocalise, L.Delibes (Lakme, act2, “Air des Clochettes), Παρίσι,1883, φωνή, a capella

Διάρκεια παράστασης 55λεπτά.

Βιογραφικά Συντελεστών

Η Ολίβια Καλούδη έχει σπουδάσει μουσικολογία στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Παν/ου Αθηνών και χορό στην Ανώτ.Επαγγ.Σχολή Χορού Ρ.Μάνου και Δ.Γρηγοριάδου (εποπτεία, Υπ. Πολιτισμού). Επιπλέον έχει σπουδάσει μουσικολογία&πιάνο στο Παν/ιο Surrey στην Αγγλία και μουσική (Ανώτ.Θεωρητικά, πιάνο, φλάουτο, βιόλα και φωνητική) στο Ελληνικό Ωδείο, στο Ωδείο Κέρκυρας και στη Συμφ.Ορχήστρα&Χορωδία Δήμου Κερκυραίων. Πρόσφατες performances: L.A.Theater, “ProblemSolving” / Φεστιβάλ “Off-Off Athens ’15”, “DogGame”/ Φεστιβάλ Αρμάτα’14, “The Entertainer”. Συνεχίζει να μελετά σύγχρονες τεχνικές φλάουτου στο Ωδείο Έρευνα και φωνητική με την κ. Μαρίτα Παπαρίζου.

Η Βιλελμίνη Βίλμα Ανδριώτη είναι πολιτική χορογράφος, καθηγήτρια χοροθεάτρου και ποιήτρια. Σπούδασε Κοινωνιολογία, Χορό και Δράμα και το μεταπτυχιακό της (Master) αφορά τη σύνδεση χορογραφίας και perormance. Ως λέκτορας στην Sasha Waltz dance company έχει συνεισφέρει στην έρευνα του χορού με πρωτότυπες αναλύσεις του σώματος ως ακτιβιστικού μέσου.

Η Μαρίτα Παπαρίζου ακολουθεί μια διεθνή καριέρα ως μεσόφωνος κολορατούρα, με τους baroque ρόλους να κατέχουν ιδιαίτερη θέση στο ευρύ ρεπερτόριό της. Έχει συνεργαστεί με τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές σκηνές: Châtelet, Μασσύ, Μασσαλία, Champs Elysées(Γαλλία), Πίζα, Λιβόρνο, Τρέντο, Γένοβα (Ιταλία), Μόντε Κάρλο (Μονακό), Μπιλμπάο (Ισπανία), Queen Elizabeth’s Hall και Sandler’s Wells(Λονδίνο). Έχει συμπράξει με τα μεγαλύτερα ορχηστρικά σχήματα σε Ιταλία, Αγγλία και Ελλάδα (ΕΛΣ, ΟΜΜΑ, ΟΜMΘ) και με διάσημους μαέστρους (Claudio Simone, Antonio Florio, Christofer Hogwood κ.α.). Έχει συμμετάσχει σε έργα μοντέρνων συνθετών, ενώ έχει αποσπάσει εξαιρετικές κριτικές για τις ερμηνείες και τις ηχογραφήσεις της (βραβείο “Παραγωγής της Χρονιάς” της Ένωσης Ελλήνων Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών, διάκριση του Choc de la Musique, Βραβείο CD της χρονιάς για την δισκογραφική της δουλειά με τίτλο Vivaldi ma non solo,κ.α.)

Ο Στέφανος Βρυνιώτης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1986. Αποφοίτησε από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Πειραιά και συνέχισε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Marketing στο Αμερικάνικο Κολλέγιο της Ελλάδος, Deree.Τα πρώτα του βήματα στην μουσική τα έκανε σε πολύ μικρή ηλικία στο πιάνο και λίγα χρόνια αργότερα σπουδάζει Ανώτερα Θεωρητικά της Μουσικής, Λαϊκή & Παραδοσιακή Μουσική και μπουζούκι. Ασχολείται ενεργά στην οικογενειακή επιχείρηση ΩδείοΈρευνα, ενώ η μουσική αποτελεί ένα ανασπόσπαστο κομμάτι της ζωής του.