Συνέντευξη στην Άννα Παχή

Το αγαπημένο έργο της Ξένιας Καλογεροπούλου «Οδυσσεβάχ» θα ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα με την Παιδική Σκηνή του Φώτη Σπύρου. Λίγο πριν αποπλεύσει, ο Φλάβιος Νεάγκου κι ο Ευθύμης Τζώρας μιλούν για την παράσταση, τους εαυτούς τους και τη σημασία που έχει το ταξίδι.

Πείτε μου κάποια πράγματα για εσάς

Φλάβιο: Είμαι ο Φλάβιος Νεάγκου, κατάγομαι από τη Ρουμανία και είμαι ηθοποιός. Σπούδασα στο Πανεπιστήμιο του Βουκουρέστι και το 2005 ήρθα στην Ελλάδα όπου παντρεύτηκα Ελληνίδα. Έχω μια κόρη, την Κατερίνα 8 χρονών. Από τότε ασχολούμαι με το θέατρο, πότε δειλά και πότε θαρραλέα, μιας και μαθαίνω όλο και καλύτερα τη γλώσσα και γίνεται πιο εύκολο να προσφέρω, στον τομέα που επέλεξα όντας φοιτητής. Ήταν πολύ παράξενο. Μετά το 1989 έβλεπα στην τηλεόραση ταινίες και ηθοποιούς που ήταν πολύ σίγουροι για αυτό που έκαναν. Αυτή η σιγουριά του να κάνεις οτιδήποτε, από το πιο απλό μέχρι το πιο περίπλοκο πράγμα με θάρρος και ακρίβεια με δελέασε πάρα πολύ. Θέλησα να  το σπουδάσω για να είμαι κι εγώ έτσι. Νομίζω ότι το θέατρο μας βοηθάει σε αυτήν την κατεύθυνση. Μας συγκεντρώνει έτσι ώστε να λειτουργήσουμε με στόχο, να καταβάλλουμε ενέργεια, να είμαστε παρόντες σε αυτά που ζούμε εκείνη τη στιγμή. Εκτιμώ πάρα πολύ το να ζει κανείς τη στιγμή.

Δυσκολεύτηκες να προσαρμοστείς;

Φλάβιο: Αγαπώ πάρα πολύ την ελληνική νοοτροπία, τον πολιτισμό, τη ζωή εδώ, το καλοκαίρι, την ενέργεια των ανθρώπων, το φαγητό.. όλα αυτά μου ταιριάζουν, οπότε ήταν εύκολο να προσαρμοστώ και να εργαστώ.

Ευθύμη;  

Ευθύμιος:  Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Το θέατρο ήρθε πάρα πολύ νωρίς στη ζωή μου, αν και κάνω και άλλα πράγματα. Το θέατρο είναι τόπος εφαρμογής των πραγμάτων της ζωής μου. Όλα όσα κάνω, είναι ρόλοι. Ότι κάνω εκτός θεάτρου είναι ρόλος, στο θέατρο όμως, είμαι εγώ. Έχω σπουδάσει και ασχοληθεί με πάρα πολλά πράγματα, αλλά ένα μεγάλο κομμάτι αυτής της δράσης είναι σα ρόλος, λειτουργώ σαν ηθοποιός πάνω σε αυτό. Νιώθω πως παρακολουθώ τον εαυτό μου και τους άλλους ανθρώπους σε σχέση με μένα. Οι άνθρωποι έχουμε μάθει να έχουμε στεγανά. Βλέπουμε τον άλλον με συγκεκριμένη ταυτότητα και νιώθω ότι δεν “επιτρέπεται” η αλλαγή αυτής της ταυτότητας. Αν κάποιος ας πούμε είναι φαρμακοποιός και τον γνωρίσουμε ως τέτοιον, θα “πρέπει” να μείνει φαρμακοποιός όλη του τη ζωή. Αυτό που με απασχολεί αυτόν τον καιρό είναι η εικόνα της κοινωνίας μας και κατά πόσον μπορούμε να αλλάξουμε. Δεν δεχόμαστε από τον διπλανό μας να κάνει μια αλλαγή στη ζωή του, όπως το να μεταπηδήσεις από έναν επαγγελματικό χώρο σε έναν άλλον, πόσω μάλλον, αρνούμαστε στον εαυτό μας να αλλάξει τρόπο σκέψης.

Οδυσσεβάχ. Αγαπημένο έργο. Πως προέκυψε η συνεργασία σας;

Φλάβιο:  Ήξερα τον Φώτη από πριν και την ενασχόλησή του με το παιδικό θέατρο, που με ενδιέφερε πάντα πολύ. Η ιδιοσυγκρασία μου σαν ηθοποιός νομίζω πως ταιριάζει με αυτήν την εκδοχή της έκφρασης πάνω στη σκηνή. Είναι πρόκληση να κάνεις σοβαρό παιδικό θέατρο, που πρέπει να διασκεδάσει, να ψυχαγωγήσει και να εκπαιδεύσει. Ο Φώτης, εδώ και μερικά χρόνια προσπαθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο για τα ελληνικά δεδομένα: Να πάρει ένα έργο όπως ο Οδυσσεβάχ, μεγάλο, καλό, με ωραίο θέμα και να το κάνει αξιόλογη παραγωγή που θα μπορέσουν να το δουν και τα παιδιά εκτός Αθήνας. Πάντα έβλεπα αυτή η συγκέντρωση της ενέργειας γύρω από την Αθήνα, όσον αφορά τον καλλιτεχνικό τομέα και ήθελα μια καλύτερη ισορροπία σε εθνικό επίπεδο. Μου αρέσει η ιδέα πως ένα σοβαρό, καλοδουλεμένο παιδικό έργο μπορεί να φτάσει στην Ρόδο, στην Ικαρία.

Τι κάνεις εσύ;

Φλάβιο: Αρχικά είμαι ναύτης –  σύντροφος του Οδυσσεβάχ. Κατόπιν γίνομαι ο πρίγκιπας Αματούρο, ένας άνθρωπος που λέει αυτά που σκέφτεται και παίρνει τα πράγματα με έναν παιδικό τρόπο. Βοηθά τον Οδυσσεβάχ να δει μια διαφορετική πλευρά της ζωής. Είμαι επίσης ένας πειρατής που μαζί με άλλον έναν, δείχνουν στα παιδιά ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί η ζωή να σου αφαιρέσει κάτι χωρίς να το θέλεις. Οι δυο αυτοί πειρατές κλέβουν τους θησαυρούς που ο Οδυσσεβάχ έχει μαζέψει από τα ταξίδια του. Μάλλον όμως από άγνοια. Το πως μπορεί κάποιος να σου αφαιρέσει πράγματα  παρουσιάζεται με πολύ αθώο τρόπο. Χωρίς πρόθεση. Στο τέλος κάνω έναν ταβερνιάρη, σε ένα μέρος που οι άνθρωποι μιλούν μόνο με το ι. Είναι πολύ αστείος.

Οι δικοί σου ρόλοι;

Ευθύμιος:  Αρκετό καιρό πριν με προσέγγισε ο Φώτης για ένα άλλο έργο, ενηλίκων που δυστυχώς δεν ευδοκίμησε. Λίγο αργότερα μου πρότεινε να συμμετάσχω εδώ. Ξαφνιάστηκα πολύ ευχάριστα, δέχτηκα αμέσως. Με εντυπωσίασε το γεγονός πως για τα παιδιά που μας έχουν δει μέχρι τώρα, ήταν η πρώτη τους παράσταση. Αυτό και μόνον είναι εξαιρετική εμπειρία, να διδάσκουμε το θέατρο στη νέα γενιά. Δεν ξέρω αν θα μου ξανασυμβεί. Είναι συγκλονιστικό συναίσθημα. Οι ρόλοι που κάνω είναι αρκετοί, άλλη μια πρόκληση. Αλλάζεις, τρέχει μια δεύτερη παράσταση πίσω στα παρασκήνια. Όλοι οι συνάδελφοι γίνονται άλλοι μέσα σε ελάχιστη ώρα. Είμαι αρχικά σύντροφος του Οδυσσεβάχ, κατόπιν Λωτοφάγος. Όλοι οι ρόλοι έχουν στοιχεία από την Οδύσσεια και τον Σεβάχ τον θαλασσινό, γνωστά σε όλους, λίγο “πειραγμένα”. Στη συνέχεια γίνομαι λιοντάρι στο νησί της Κίρκης, μετά βασιλιάς στο μαγικό κόσμο της Λαριζά. Πελάτης στην ταβέρνα του Φλάβιο, όπου μιλάω κι εγώ μόνο με το ι. Τα πιτσιρίκια τρελαίνονται, πολλοί γονείς μας έχουν πει πως τα παιδιά υιοθετούν αυτόν τον τρόπο ομιλίας. Είναι δύσκολο να το κάνεις ορθοφωνικά, αλλά πολύ ωραίο. Βοηθά και η κίνηση σε αυτό. Τέλος, είμαι ο γιος του Οδυσσεβάχ, το πρώτο πρόσωπο που συναντά όταν φθάνει στην Ιθαγδάτη.  Γενικά το έργο μας βοηθά να διατηρούμε την παιδικότητά μας.

Τα παιδιά είναι το πιο δύσκολο κοινό.

Ευθύμιος:  Είναι πραγματικά σοκαριστικό το πως μια παιδική παράσταση έχει δράση και αντίδραση. Πόσο άμεσα αντιδρούν τα παιδιά σε αυτό που βλέπουν και ακούν. Ο ενήλικας το επεξεργάζεται κι ο ηθοποιός εισπράττει το αποτέλεσμα της επεξεργασίας. Έχουμε μάθει να διατηρούμε άμυνες, να ωραιοποιούμε, να διαφοροποιούμε το συναίσθημά μας. Σε σχέση με τα παιδιά, οι ενήλικες είναι πιο συγκρατημένοι. Φιλτράρουν την αντίδρασή τους. Μπορεί να συγκρατηθούν για να μην κλάψουν. Τα παιδιά κλαίνε και γελάνε κι αν δεν τους αρέσει θα στο πουν εκείνη τη στιγμή. Αυτό σε κάνει να έχεις ανοιχτές τις κεραίες σου, όλα τα εργαλεία που διαθέτεις, το σώμα, τη φωνή. Βρίσκεσαι σε μόνιμο συναγερμό. Η  ενέργεια που πρέπει να έχεις πάνω στη σκηνή είναι απίστευτη γιατί πρέπει να λες πάντα την αλήθεια σε αυτό που κάνεις, αλλιώς δεν θα περάσει στα παιδιά.

Φλάβιο, είναι η πρώτη σου παιδική παράσταση;

Φλάβιο:  Έχω ξαναπαίξει στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο σε έργο του Λόρκα. Κάθε φορά που παίζω με καλογραμμένο κείμενο μου αρέσει πάρα πολύ. Το καλό ξεκινά από το κείμενο. Πολύ παραπάνω στο παιδικό, καθώς κάνουμε πολλούς ρόλους, υπάρχει δράση πάνω στη σκηνή υπάρχουν πολλές πληροφορίες, πολλά κοστούμια, κι έχει την τάση να ξεφεύγει εύκολα σαν θέαμα. Το παιδί είναι τόσο αθώο που θα αφουγκραστεί οτιδήποτε του δίνεις. Αν έχεις τη σιγουριά ενός καλού κειμένου, θα μπορέσεις να χτίσεις κάτι αξιόλογο και θα είσαι σίγουρος ότι το παιδί θα αποκομίσει κάτι χρήσιμο για την συνέχεια της επαφής του  με τον καλλιτεχνικό τομέα. Έρχονται σε επαφή με την τέχνη και δημιουργείται ο ενήλικος που θα επιλέξει τι θα δει, τον τρόπο με τον οποίον θα ψυχ-αγωγηθεί, έτσι ώστε να ξεκουραστεί με έναν ιδιαίτερο τρόπο κι αυτό θα έχει αντίκτυπο στην προσωπική και την επαγγελματική του ζωή. Με αυτόν τον τρόπο πιστεύω πως λειτουργεί η Τέχνη στη ζωή μας.

Φαντάζομαι πως το feed back είναι καλό.

Ευθύμιος:  Πολύ καλό. Πάντα, σαν καλλιτέχνες έχουμε ανασφάλεια αν αυτό που κάνουμε έχει το αντίκρυσμα που θέλουμε. Για να είμαι ειλικρινής, δεν είναι τυχαίο καθώς η δουλειά που έχουμε κάνει με το Φώτη είναι πάρα πολλή, σκληρά και μεθοδευμένα. Το έργο είναι εξαιρετικό, το έχει αποδείξει. Η μουσική του Σαββόπουλου, επίσης εξαιρετική. Ένα τέτοιο εγχείρημα δεν μπορεί παρά να πάει καλά.

Είναι έργο που γράφτηκε εδώ και πολλά χρόνια. Τι νομίζετε πως το κάνει τόσο επίκαιρο;

Ευθύμιος:   Η Ξένια Καλογεροπούλου πήρε ως πρώτη ύλη κείμενο της Οδύσσειας. Ο Οδυσσεβάχ είναι προέκτασή της. Η Οδύσσεια σαν έργο έχει αποδείξει την αξία και τη διαχρονικότητά της. Πέραν αυτού, το έχει δουλέψει με τέτοιο τρόπο ώστε μιλάει με τον κώδικα των παιδιών. Έχει κωδικοποιήσει όλα τα μηνύματα που θέλει να περάσει, όλες τις ιστορίες, τον τρόπο δράσης των ηρώων για να τα καταλαβαίνουν. Κάποιοι άνθρωποι, με το που θα μιλήσουν στο παιδί το έχουν κερδίσει; Αυτό είναι η Ξένια Καλογεροπούλου. Κι εμείς ως ηθοποιοί, οφείλουμε να είμαστε πιστοί στους ρόλους και να τους εκφράσουμε σωστά καθώς είναι συγκεκριμένοι, δομημένοι. Εκεί βρίσκεται η επιτυχία. Συν του ότι αυτό που πραγματεύεται το έργο είναι ένα ταξίδι. Επειδή η ζωή είναι ένα ταξίδι ο συμβολισμός είναι τα πάντα. Να πάω στη δουλειά μου, να κάνω σχέση με έναν άνθρωπο, να πορευθώ μαζί του, από τη γέννηση μέχρι το θάνατο, όλα είναι ένα ταξίδι. Οπότε θεωρώ πως είναι πάντα διαχρονική.

Τελευταία έχει πέσει πολύ μοντερνισμός.

Ευθύμιος:  Zούμε μια εποχή ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης. Τα πιτσιρίκια μεγαλώνουν με ένα τάμπλετ στο χέρι και το συναγωνιζόμαστε αυτό. Πραγματικά, το μεγαλύτερο άγχος μας ήταν αν θα καταφέρουμε να κερδίσουμε το βλέμμα τους από τα τάμπλετ, κάνοντας κάτι που στα μάτια τους μοιάζει πρωτόγονο. Ήταν μεγάλο στοίχημα αλλά τελικά, ναι, το κερδίσαμε. Η μεγαλύτερη χαρά μας θα είναι αν αυτά τα παιδιά ζητήσουν από τους γονείς τους να πάνε να ξαναδούν θέατρο, επειδή θα ξέρουν πως θα νιώσουν πράγματα. Είναι κάτι ζωντανό, όχι άψυχο. Είναι επικοινωνία με τα διπλανά τους παιδιά, θα το συζητήσουν με τους φίλους, με τους γονείς τους. Έχει διάδραση, είναι μια μορφή εκπαίδευσης, αισθητική. Αργότερα, θα αποφασίσουν για τη δουλειά τους, τη διασκέδασή τους. Όλα αυτά τα παίρνουν μέσα από το θέατρο, εκπαιδεύονται. Μέχρι στιγμής νομίζω πως έχουμε πάει καλά ως προς αυτό.

Φλάβιο: Θεωρώ πως μας περιμένουν πολύ όμορφες στιγμές το καλοκαίρι. Σκεφτόμουν ότι το παιδικό θέατρο είναι μια εκδήλωση στιγμής. Να μπορέσουμε να προσφέρουμε  έμπνευση στους γονείς και στα παιδιά, να καταλάβουν ότι αξίζει να βγεις από το σπίτι, να κάνεις μια βόλτα, να δεις μια παράσταση κάτω από τον ουρανό, μαζί με το παιδί σου. Θα  ακούσεις μουσική, θα ζήσεις την αφήγηση μιας ιστορίας, είναι όμορφο. Θεωρώ ότι το παιδικό θέατρο μπορεί να εμπνεύσει προς αυτήν την κατεύθυνση. Ακούμε συχνά για την ανάγκη ‘ποιοτικού χρόνου” με τα παιδιά μας. Τι σημαίνει ποιοτικός χρόνος; Ίσως, το να παρακολουθήσω θέατρο μαζί με το παιδί μου. Θα δούμε μια ιστορία, θα μάθουμε πράγματα, θα συζητήσουμε, έξω στη φύση και θα βγούμε κερδισμένοι.

Πόσο θα λείπετε;

Ευθύμιος:  Σίγουρα δυο μήνες, μπορεί και τρεις. Οι παραστάσεις έχουν ξεκινήσει από τον Φεβρουάριο. Στη Χαλκίδα μας είδαν πέντε χιλιάδες πιτσιρίκια.

Δεν είναι δύσκολο για την προσωπική σας ζωή;

Ευθύμιος:  Πάρα πολύ. Προσωπικά δεν είχα την εμπειρία μιας τέτοιου μεγέθους περιοδείας, και τα έχω δει λίγο “σκούρα”. Βρίσκεις όμως τρόπους για τα διαδικαστικά.

Φλάβιο. Είμαι της άποψης “βλέποντας και κάνοντας”. Φροντίζω να φτιάχνω το πρόγραμμά μου έτσι ώστε να μπορέσω και να ασχοληθώ με την οικογένεια και με τη δουλειά. Μου αρέσει ο προγραμματισμός κι ήταν πρόκληση αυτό. Είναι διαφορετικά να είσαι σε συγκεκριμένο θέατρο και διαφορετικά να περιοδεύεις. Αλλά, ήμασταν στην Αθήνα για μεγάλο χρονικό διάστημα πριν την περιοδεία, θα είμαστε και μετά. Όταν κάνουμε πρόβες προσπαθώ να περνάω χρόνο με την οικογένειά μου, έτσι ώστε να εξισορροπείται κάπως η απουσία μου.

Κάνετε δύσκολη δουλειά, σε όλα τα επίπεδα.

Ευθύμιος:   Όντως, αλλά ζούμε σε μια εποχή όπου όλα τα επαγγέλματα αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Υπάρχει μια γενικότερη αναζήτηση εργασίας χωρίς ηλικιακό όριο και η ανασφάλεια είναι επίσης γενική. Παλιότερα, θεωρώ ότι οι ηθοποιοί ήταν πιο “στιγματισμένοι”. Τώρα υπάρχει μια ομοιομορφία.

Φλάβιο: Θέλει καλό κουμάντο και να πάρεις τα μέτρα σου. Να είσαι επιφυλακτικός, να διαχειρίζεσαι σωστά τα οικονομικά σου.

Θα παίζετε και το χειμώνα;

Ευθύμιος:   Υπάρχουν συζητήσεις, λόγω της μεγάλης ανταπόκρισης. Μέχρι στιγμής θα παίζουμε μέχρι το Σεπτέμβρη. Ίσως και αργότερα.

Φλάβιο. Βοηθά εξαιρετικά η συνεργασία που έχουμε με την ομάδα. Ήταν πολύ στοχευμένες και εμπνευσμένες οι επιλογές του Φώτη. Ταιριάζουμε μεταξύ μας κι αυτό βοηθά πολύ στις πρόβες και στις παραστάσεις. Όλοι θα θέλαμε να συνεχιστεί.

Ευθύμιος:  Σε αυτό, που είναι σπάνιο, την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει ο Φώτης, που έκανε τις επιλογές. Σαφώς υπάρχουν συγκρούσεις αλλά συμβαίνουν στο πλαίσιο μιας οικογένειας. Υπάρχει αγάπη, εμπιστοσύνη. Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, καθώς τώρα που ξεκινά η περιοδεία οι εντάσεις αυξάνονται, οι χρόνοι μειώνονται οπότε είναι πολύ εύκολο να ανάψουν τα αίματα. Αν οι σχέσεις δεν είναι σωστές, μπορεί να εκτροχιαστεί το πράγμα. Έχουμε κοινούς κώδικες, χιούμορ.. Βασικά πράγματα.

Μελλοντικά σχέδια;

Ευθύμιος:   Από Σεπτέμβρη πια.

Φλάβιο: Στο πρόγραμμά μου έχω πολύ μελέτη. Την ελληνική γλώσσα, ορθοφωνία.. Μου αρέσει η ενασχόληση με τη λεκτική έκφραση και η φωνή γενικότερα. Με ενδιαφέρει πολύ η μεταγλώττιση.

Ευθύμιος:  Τον θαυμάζω. Έχει σπουδάσει στη Ρουμανία κι ήρθε εδώ και κάνει θέατρο σε άλλη γλώσσα από τη μητρική του, επιτυχημένα και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.  Πολλές φορές και εμένα και άλλα παιδιά, μας διορθώνει κιόλας. Γελάμε πολύ με αυτό.

ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ «ΟΔΥΣΣΕΒΑΧ»

IOYNIOΣ 2019

Δευτέρα 17 Ιουνίου ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΤΡΑΣ ΩΡΑ 21:00

Τρίτη 25 Ιουνίου ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΠΑΠΑΓΟΥ (ΔΗΜΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ – ΧΟΛΑΡΓΟΥ) ΩΡΑ 21:00

Σάββατο 29 Ιουνίου ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ & ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΩΡΑ 21:00

Κυριακή 30 Ιουνίου ΠΕΙΡΑΙΑΣ, ΘΕΑΤΡΟ «ΒΕΑΚΕΙΟ» ΩΡΑ 21:00

ΙΟΥΛΙΟΣ 2019

Τετάρτη 3 Ιουλίου ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ  «Δ. Κιντής» ΩΡΑ 21:00 (ΓΑΡΔΙΚΗ & ΣΜΟΛΙΚΑ)

Τετάρτη 10 Ιουλίου ΑΓΡΙΝΙΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣ  ΩΡΑ 21:15

Πέμπτη 11 Ιουλίου  ΙΩΑΝΝΙΝΑ, ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΗΜ ΩΡΑ 21:00

Παρασκευή 12 Ιουλίου ΛΕΥΚΑΔΑ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΩΡΑ 21:00

Κυριακή 14 Ιουλίου ΙΘΑΚΗ, ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΙΘΑΚΗΣ ΩΡΑ 21:00

Δευτέρα 15 Ιουλίου ΑΡΤΑ, ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΣΤΡΟΥ ΩΡΑ 21:00

Τρίτη 16 Ιουλίου ΠΡΕΒΕΖΑ, ΔΗΜ. ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ ΩΡΑ 21:00

Τετάρτη 17 Ιουλίου ΚΕΡΚΥΡΑ, ΜΟΝ ΡΕΠΟ «ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ» ΩΡΑ 21:00

Παρασκευή 19 Ιουλίου ΖΑΚΥΝΘΟΣ, ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΩΡΑ 21:15

Κυριακή 21 Ιουλίου ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ, 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΩΡΑ 21:30

Δευτέρα 22 Ιουλίου ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ «Ν. ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ» ΩΡΑ 21:30 

Τρίτη 23 Ιουλίου ΧΑΝΙΑ, ΘΕΑΤΡΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΤΑΦΡΟΥ ΩΡΑ 21:00

Τετάρτη 24 Ιουλίου ΡΕΘΥΜΝΟ, ΘΕΑΤΡΟ ΕΡΩΦΙΛΗ ΩΡΑ 21:00

Παρασκευή 26 Ιουλίου ΛΑΥΡΙΟ, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ ΩΡΑ 21:00

Σάββατο 27 Ιουλίου ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ Β. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΩΡΑ 21:00

Κυριακή 28 Ιουλίου ΑΙΓΙΝΑ, 9ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΑΤΡΟΥ ΑΙΓΙΝΑΣ, ΑΥΛΗ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΩΡΑ 21:00

Δευτέρα 29 Ιουλίου ΒΟΛΟΣ, ΘΕΡΙΝΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΩΡΑ 21:00

Τρίτη 30 Ιουλίου ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΘΕΑΤΡΟ ΚΗΠΟΥ ΩΡΑ 21:00

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2019

Παρασκευή 2 Αυγούστου ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ ΩΡΑ 21:15

Σάββατο 3 Αυγούστου ΣΕΡΡΕΣ, ΘΕΡΙΝΟ ΘΕΑΤΡΑΚΙ ΩΡΑ 21:00

Κυριακή 4 Αυγούστου ΚΑΒΑΛΑ, ΦΡΟΥΡΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ ΩΡΑ 21:00

Παρασκευή 16 Αυγούστου ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΩΡΑ 20:30

Σάββατο 17 Αυγούστου ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ, ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΡΑ: 21:00

Κυριακή 18 Αυγούστου ΞΑΝΘΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΡΙΝΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΡΑ 21:00

Δευτέρα 19 Αυγούστου ΔΡΑΜΑ, ΠΕΤΡΙΝΟ ΘΕΑΤΡΟ ΦΑΡΑΓΓΙ ΠΕΤΡΟΥΣΑΣ ΩΡΑ 21:00

Τρίτη 20 Αυγούστου ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ, ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΙΒΗΡΗΣ ΩΡΑ 21:00

Τετάρτη 21 Αυγούστου ΕΔΕΣΣΑ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΑΒΑΛΙΩΤΙΣΣΑΣ ΩΡΑ 21:00

Πέμπτη 22 Αυγούστου ΚΟΖΑΝΗ, ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΡΑ 21:00

Παρασκευή 23 Αυγούστου ΒΕΡΟΙΑ, ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΣΟΥΣ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΩΡΑ 21:00

Σάββατο 24 Αυγούστου ΓΡΕΒΕΝΑ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΣΤΡΑΚΙ ΩΡΑ 21:00

Κυριακή 25 Αυγούστου ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΥΝΟΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΩΡΑ 20:00

Tρίτη 27 Αυγούστου ΝΑΟΥΣΑ ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΡΑ 21:00

Τετάρτη 28 Αυγούστου ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΩΡΑ 21:00 

Πέμπτη 29 Αυγούστου ΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΡΚΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΩΡΑ 21:00

Πέμπτη 30 Αυγούστου ΛΑΡΙΣΑ, ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΑΛΚΑΖΑΡ ΩΡΑ 21:00

Παρασκευή 31 Αυγούστου ΣΠΕΤΣΕΣ, CINE ΜΑΡΙΝΑ ΩΡΑ 20:30

 

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2019

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΝΙΚΑΙΑΣ ΩΡΑ 20:30