Την Τρίτη 7 Μαρτίου το κουαρτέτο Frog String Quartet εμφανίζεται για μια μοναδική μουσική βραδιά στο πανέμορφο και ζεστό χώρο του Yiasemi στην Πλάκα. Το κουαρτέτο Frog String Quartet αποτελείται από τέσσερις μουσικούς που συνδυάζουν τη μουσική παράδοση της Τζαζ και των Βαλκανίων με τον κλασικό ήχο ενός σύγχρονου κουαρτέτου εγχόρδων. Μια εναλλακτική μουσική πρόταση σύμπραξης τεσσάρων τοξωτών εγχόρδων με άφθονη αυτοσχεδιαστική διάθεση.Το κουιντέτο εμφανίζεται τακτικά σε διάφορους μουσικούς χώρους της Αθήνας και της Ελληνικής επαρχίας.
Γιάννης Ζαρίας: βιολί
Μιχάλης Καταχανάς: βιόλα
Θέμης Νικολούδης: βιολί
Κώστας Αρσένης: κοντραμπάσο
Περισσότερα λόγια για το σχήμα Frog String Quartet:
Ο Θέμης Νικολούδης χρησιμοποιεί την τέχνη του Τζαζ αυτοσχεδιασμού στο βιολί με μια μελωδική και λυρική διάθεση, αλλά και με ρυθμικά στοιχεία εμπνευσμένα από το ινδικό ρυθμικό σύστημα (Konnakol). Επίσης έχει υιοθετήσει την καινούργια ρυθμική τεχνική παιξίματος εγχόρδων (chop) με την οποία το βιολί χρησιμοποιείται σαν ένα ρυθμικό όργανο που λειτουργεί όπως η ρυθμική κιθάρα και το ηλεκτρικό μπάσο με τις τεχνικές slap.
Ο Γιάννης Ζαρίας συνδυάζει με έντονα αυτοσχεδιαστική διάθεση στην ερμηνεία του τους ποικίλους μουσικούς ιδιωματισμούς του βαλκανικού και μεσογειακού ηχοτοπίου (παραδοσιακή και τσιγγάνικη μουσική), αξιοποιώντας ερμηνευτικές τεχνικές τόσο από τη δυτική κλασική και τζαζ παράδοση του βιολιού, όσο και αναδεικνύοντας διάφορες πιο σύγχρονες και ιδιαίτερες ηχοχρωματικά τεχνικές του οργάνου (πιτσικάτο, chop, chords, ricochet, κ.ά.)
Ο Mιχάλης Καταχανάς χρησιμοποιεί τη βιόλα με πιο σύγχρονη και αυτοσχεδιαστικά ελεύθερη διάθεση. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών πάνω στον σύγχρονο αυτοσχεδιασμό (New England Conservatory), και έχει εκδώσει ένα προσωπικό δίσκο με πρωτότυπες συνθέσεις στις οποίες συνδυάζει τη σύγχρονη Τζαζ με το ρεμπέτικο.
Ο Κώστας Αρσένης έχει γαλουχηθεί ως κοντραμπασίστας μέσα στον χώρο της κλασικής Τζαζ (mainstream), δίνοντας ξεχωριστή έμφαση σε δυο ιδιαίτερα ρεύματα του είδους, στην ευρωπαϊκή τσιγγάνικη Τζαζ (manouche, gipsy swing) και αυτή της Λατινικής Αμερικής (Latin).
Απώτερος στόχος των εν λόγω μουσικών, τόσο κατά την ερμηνεία όσο και τη διδασκαλία τους είναι να αναδεικνύουν, πέρα από τις καθαυτές διάφορες ιδιαίτερες τεχνικές ερμηνείας και ενορχήστρωσης των εναλλακτικών εγχόρδων, τους διάφορους τρόπους μέσα από τους οποίους οι ερμηνευτές των διαφόρων τοξωτών εγχόρδων οργάνων, παρόλη την διαφορετικότητα που συχνά ενδέχεται να έχουν ως προς το μουσικό τους υπόβαθρο, μπορούν να αναπτύξουν δίαυλους μουσικής επικοινωνίας και διαδραστικότητας μεταξύ τους.