metro

Χωρίς τραμ, μετρό, και τρένα σήμερα η Αθήνα, χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ αύριο Κυριακή. Όλα για την άρση του πολυνομοσχεδίου που ψηφίζεται τις επόμενες μέρες στη Βουλή. Θα είχε ένα νόημα αν οι βουλευτές χρησιμοποιούσαν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τις μετακινήσεις τους, αν δε μπορείς να πας στη Βουλή, δε μπορείς και να ψηφίσεις. Έχω όμως την υποψία πως κανείς από τους 300 δε στοιβάζεται μαζί με τους κοινούς θνητούς. Οι οποίοι θα πρέπει – πάλι – να πληρώσουν ταξί για να πάνε στις δουλειές τους, όσοι έχουν. Πρόκειται για κίνηση ευγένειας απέναντι στη συμπαθή τάξη των ταξιτζήδων. Να ζήσουν κι αυτοί.

Τις γνώσεις του πάνω στη γαλλική ιστορία ξεδίπλωσε ο Ανδρέας Λοβέρδος, αναφέροντας πως η κυβέρνηση βγήκε «ξεβράκωτη» από τις διαπραγματεύσεις. Διευκρίνισε βέβαια πως δεν το εννοεί σύμφωνα με το γαλλικό όρο («ξεβράκωτοι» ονομάζονταν οι επαναστάτες που καρατόμησαν τη γαλλική υψηλή κοινωνία) αλλά μάλλον κυριολεκτικά. Του ΣΥΡΙΖΑ το αυτί  δεν ιδρώνει από κάτι τέτοια, έχουν ακούσει πολύ χειρότερα. Έχουν κάνει πολύ χειρότερα. Άσε που ο γυμνισμός θα θεωρείται trendy σε λίγο καιρό. Όλοι θα κυκλοφορούμε ξεβράκωτοι, για να διευκολύνουμε εκείνους που θα μας π@$^0νε. Διορατικό, όσο να πεις.

Άρχισε η διαδικασία εξαιρέσεων από τον «κόφτη». Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας ζητά συνάντηση με τον Αλέξη Τσίπρα, για να αποφύγουν τη νέα πολυσυσκευή οι δήμοι της χώρας. Οι δήμοι προτιμούν τον ντολμαδοπαρασκευαστή που τον ξέρουν και τον εμπιστεύονται κι όχι τον «κόφτη» που είναι ξενόφερτο προϊόν. Μετά, όπως γίνεται συνήθως εδώ, θα ζητήσουν εξαίρεση οι γιατροί, το παπαδαριό, οι δημόσιοι υπάλληλοι, ο πεζόδρομος της οδού Ερμού, τα πολυκαταστήματα και η κατσίκα του γείτονα.

Η πονεμένη ιστορία μεταξύ Ζωής Κωνσταντοπούλου – ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζεται με την πληγωμένη Ζωή να δηλώνει πως ο κακός Αλέξης έκανε τα πάντα για να μείνει στην «καρέκλα» και πως «ούτε στα όνειρά τους ο Σόιμπλε και η Μέρκελ δεν φανταζόταν τόσο πειθήνια κυβέρνηση. Πολύ θα ήθελα να διαφωνήσω μαζί της. Δε μπορώ…

Τσουκνίδα