aimodosia

Γράφει ο Σπύρος Πλουμίδης

Ένας πανικός επικρατεί τις τελευταίες ημέρες με τη διαφήμιση του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας, με σκοπό την ευαισθητοποίηση των Ελλήνων όσον αφορά το πολύ σοβαρό θέμα της αιμοδοσίας.

Την έχουν χαρακτηρίσει προσβλητική, σεξιστική, φθηνή, απαξιωτική για τον κλάδο των νοσηλευτριών. Ξεχνάνε όμως το σημαντικότερο. Ότι είναι χιουμοριστική.

Η διαφήμιση για να είναι πετυχημένη, πρέπει να προκαλεί. Να γίνει αντικείμενο συζήτησης, να περάσει στο… dna σου, όπως μου έλεγε ένας γνωστός από το χώρο της διαφήμισης.

Και το σποτάκι αυτό το πέτυχε. Ήδη έχει γίνει “talk of the town”, ενώ ειδικά στις μικρότερες ηλικίες κάνει θραύση.

Ηλικίες που ας μην ξεχνάμε είναι οι πιο ιδανικές να γίνουν εθελοντές αιμοδότες και να βοηθήσουν με αυτό τον τρόπο τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη.

Με τίτλο “Μπορείς και εσύ να γίνεις ήρωας”, η διαφήμιση πέτυχε με απλό, χιουμοριστικό και ολίγον… σέξι τρόπο να φτάσει στα αυτιά και στα μάτια του κόσμου. Κάτι που δεν θα πετύχαινε ακόμη μια τυπική και στείρα διαφήμιση για την αιμοδοσία.

Τώρα αν καταφέρει να πείσει έστω και έναν να κάνει αυτό που θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο, δηλαδή να γίνει εθελοντής αιμοδότης, τότε θα είναι άκρως επιτυχημένη.