bibliopolio

Ξεχάστε τα βιβλιοπωλεία με τα χιλιάδες βιβλία στα ράφια τους και δείτε ένα βιβλιοπωλείο, το οποίο πουλά μόνο ένα βιβλίο. Και όταν αυτό εξαντληθεί, τότε βάζει στη βιτρίνα του ένα άλλο!

Η ιδέα, και αυτή η περίεργη στρατηγική μάρκετινγκ, ανήκει στον πεπειραμένο βιβλιοπώλη Γιοσίκι Μοριόκα (Yoshiyuki Morioka), που έχει το μαγαζί του στην περιοχή Γκίνζα (Ginza), στο Τόκιο.

Όπως λέει ο ίδιος, οι εκατοντάδες τίτλοι βιβλίων κάθε χρόνο, μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση τόσο στους βιβλιοπώλες, όσο και στο κοινό. Έτσι, προτείνει μόνο ένα κάθε εβδομάδα, ενώ στο μικρό βιβλιοπωλείο του διοργανώνει παράλληλα και εκθέσεις ανάλογα με το θέμα του βιβλίου.

bibliopolio1-snoopit24

Αν, για παράδειγμα, το θέμα είναι τα λουλούδια, στο κατάστημα θα μπορούσε να εκτεθεί το συγκεκριμένο λουλούδι που αναφέρεται στο βιβλίο. Πρόκειται, όπως υπογραμμίζει, για μια προσπάθεια να αναπαραστήσει το δισδιάστατο βιβλίο σε τρισδιάστατο περιβάλλον, εκτιμώντας πως οι πελάτες ή αναγνώστες του, θα πρέπει να αισθάνονται σαν να μπαίνουν μέσα στις σελίδες του.

Το μικρό βιβλιοπωλείο του Yoshiyuki Morioka άνοιξε τον Μάιο του 2015, όμως πριν από αυτό είχε ένα άλλο στην περιοχή Καγιαμπάτσο (Kayabacho), επί 10 χρόνια. Εκεί, του γεννήθηκε η ιδέα να αλλάξει τακτική, καθώς διαπίστωσε πως από τους 200 τίτλους βιβλίων που παρουσίαζε κάθε χρόνο, οι πελάτες του ενδιαφέρονταν μόνο για έναν.

bibliopolio2-snoopit24

Πάντως, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του, το μονοθεματικό βιβλιοπωλείο έχει κερδίσει κερδίσει τη συμπάθεια πολλών ανθρώπων, και έχει πουλήσει 2.100 βιβλία μέχρι το τέλος του 2015.

Ο βιβλιοπώλης θεωρεί πως το βιβλίο δεν πρόκειται να σβήσει από τα ebooks, καθώς είναι ένα φυσικό αντικείμενο με ιδιαίτερη έλξη, που θα είναι πάντα η ίδια, και ότι πολλοί θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα βιβλία, κυρίως ως εργαλεία επικοινωνίας.

Πηγή: Snoopit24